Societat d'Ensenyament i Recerca del Català com a Llengua Estrangera

SERCLE

FORMACIÓ

La formació de professorat en l’àmbit del català com a llengua estrangera, segona i addicional és un dels objectius de SERCLE.

Seminaris, jornades i presentacions

Oberts al públic: els podeu seguir en directe o consultar-los al nostre web.

Tertúlies didàctiques

Exclusives per als membres de SERCLE

Resercle

Resercle, la revista de la Societat d’Ensenyament i Recerca del Català com a Llengua Estrangera

Didacteca.cat

L'espai per compartir materials de català com a llengua estrangera, L2 o llengua addicional

h5p.cat/xarxa

Espai exclusiu per crear i compartir activitats interactives entre el professorat, però també amb l'alumnat.

Consulteu les

darreres activitats

Pujol Bech, Helena

Contacte: hpujol1@xtec.cat Biodata Cap d’Estudis de l’Escola Catalana de Londres i mestra de primària del Departament d’Educació. Al Regne Unit, ha exercit la docència del català com a llengua addicional i estrangera per a infants, joves i adults. Formació Grau en Història de l’Art, Educació Primària (llengües estrangeres) i Màster en Lingüística Aplicada

Consulta l'article

Toda Cosi, Mireia

Contacte: todacosi@umd.edu, https://sites.google.com/view/todacosi/home?authuser=0 Biodata Estudiant del programa de doctorat en adquisició de segones llengües a la University of Maryland, College Park, ha viscut als Estats Units, els Països Baixos i Alemanya per estudis, on s’ha dedicat a diversificar els seus coneixements. Arran de la seva primera estada a Frankfurt (Alemanya) dins del marc del programa […]

Consulta l'article

Pérez Ventayol, Montserrat

Contacta: montserrat.perez.ventayol@gmail.com Biodata Soc professora de català per a adults al Consorci per a la Normalització Lingüística i, actualment, coordinadora d’Ensenyament del Centre de Normalització Lingüística de Terrassa-Rubí. He estudiat Filologia Catalana (Universitat Autònoma de Barcelona) i m’he especialitzat en didàctica de la llengua amb el Màster Universitari en Recerca en Didàctica de la Llengua […]

Consulta l'article

Pronúncia corpòria

Pronúncia corpòria. D’hàbits articulatoris a habituds corporoarticulatòries en la millora de la pronunciació del català. Diversos estudis han mostrat que l’ensenyament de la pronúncia millora la fluïdesa, la intel·ligibilitat i la comprensibilitat dels parlants (vegeu Thomson i Derwing (2015) per a una revisió d’estudis sobre l’efectivitat de l’ensenyament de la pronunciació); altres propostes han parlat […]

Consulta l'article

Aneu a la barra d'eines