III WEBINAR

III WEBINAR

8 de novembre (Divendres, de 15 a 16:30) – Ponent: Llorenç Comajoan (UVIC).

Referències bibliogràfiques en aquest article:

Nassaji, Hossein (2017): “Com integrar un focus en la gramàtica a les classes comunicatives de llengua”. Revista Caplletra, Núm. 63 (p. 165-188) [https://www.raco.cat/index.php/Caplletra/issue/view/25339/showToc]

Opcions didàctiques per a l’ensenyament de la gramàtica en català com a LE-L2

En aquest webinar es justificarà la inclusió de l’ensenyament de la gramàtica a l’aula de català i es presentaran diferents opcions didàctiques per fer-ho. Es presentaran les opcions a partir de les evidències obtingudes en estudis d’adquisició de segones llengües i de didàctica. Al final, es deixarà un temps perquè els assistents al webinar puguin formular els seus dubtes o preguntes.


llorenç

Biodata

Llorenç Comajoan és doctor en lingüística (adquisició del llenguatge) per Indiana University-Bloomington (Estats Units) i llicenciat en Filologia Catalana (Universitat de Barcelona). És professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de Vic, on fa docència i recerca dins dels graus de mestres (infantil, primària i doble grau), educació social i psicologia. També és coordinador del Grup de recerca en educació, llenguatge i literatura (http://mon.uvic.cat/grell) i del Màster d’Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua (UB, UVic, UAB, http://www.ub.edu/profcatala/). És col·laborador del Centre de Recerca en Sociolingüistica i Comunicació de la Universitat de Barcelona (https://cuscub.wordpress.com). Fa recerca en adquisició de llengües, didàctica de llengües i sociolingüística educativa. És coautor de la Gramàtica pràctica del català (Teide, 2011).

1 commentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Proudly powered by WordPress | Theme: HoneyPress by SpiceThemes